23 oroszlánt nyert a Volkswagen Cannes-ban

Június végén került sor a reklám szakma egyik legjelentősebb találkozójára Cannes-ban, mely kiemelkedő Volkswagen sikereket hozott .Összesen 23  díjjal térhetett haza a wolfsburgi márka az 59. International Festival of Creativity rendezvénysorozatáról, így ezzel több díjat nyert bármely más autómárkánál.

A háromszáz neves reklámszakemberből álló nemzetközi zsűri nyolc kategóriában választotta a Volkswagen márkát a szakma legjobbjai közé. A Volkswagen Park Assist technikájáról készült ausztráliai kampány és a német „Don’t make up and drive” spot különösen sikeresnek bizonyult, s egyaránt Arany Oroszlánnal jutalmazták őket.

„Nagy örömmel tölt el bennünket sikeres Cannes-i szereplésünk” – kommentálta Luca de Meo, a Volkswagen Csoport és a Volkswagen márka igazgató tanácsának a marketing területért felelős tagja. „E 23 oroszlán valóban csodálatos eredmény, magunk és ügynökségeink számára egyaránt. A díjak márkánk két fő értéke, vagyis a felelős és innovatív gondolkodásmód elismerései is egyben, tovább erősítve elkötelezettségünket, hogy világszerte kreatív és innovatív módon alkossunk, miközben egy pillanatra sem veszítjük szem elől ügyfeleink igényeit.” A Volkswagen Cannes-ban díjazott reklámkampányai Norvégiából, az Egyesült Királyságból, Ausztráliából, Svédországból és Dél-Afrikából származó kreatív munkát is tartalmaznak. A „Cyber Lions” kategória legjobb vírusmarketing-videójának választott „Don’t make up and drive” spot igencsak időszerű problémát vet fel: világszerte évről-évre balesetek százezreit okozzák olyan hölgyvezetők, akik éppen sminkjükkel foglalatoskodnak.

 

 

Forrás: napimagazin