Arculatváltás és új szlogen az Auchannál

Az Auchan Magyarország Kft. sajtóközleményben jelentette be, hogy "az áruházlánc életközpontként szeretne minél több élményt nyújtani vásárlóinak" Ennek keretében új arculatot kapott az Auchan,. Az április 14-én elindult kommunikációs kampány elemei között új szlogen, imázs TVC és rádió spot, teljesen megújult akciós újság, illetve óriásplakátok is szerepelnek. Az arculatváltás a vállalat új irányvonalait tükrözi."Az Auchan Magyarország Kft. sajtóközleményben jelentette be, hogy “az áruházlánc életközpontként szeretne minél több élményt nyújtani vásárlóinak” Ennek keretében új arculatot kapott az Auchan,. Az április 14-én elindult kommunikációs kampány elemei között új szlogen, imázs TVC és rádió spot, teljesen megújult akciós újság, illetve óriásplakátok is szerepelnek. Az arculatváltás a vállalat új irányvonalait tükrözi.”

A sajtóközlemény kiemeli, hogy “teljes arculatváltáson ment keresztül az Auchan. A vállalat célkitűzése, hogy életközpontként minél több értéket és élményt adjon vásárlói életéhez, melyet az áruházak többek között a helyi közösségeknek szervezett programokkal, kóstoltatásokkal, társadalmi felelősségvállalási kezdeményezésekkel is erősítenek. Az új arculathoz kapcsolódó kreatívok is ezt az új filozófiát, az élethez való kalandos hozzáállást tükrözik. A bevezető kampány április 14-én indul, elemei között új szlogen, imázs TVC és rádió spot, teljesen megújult akciós újság, illetve óriásplakátok is szerepelnek. Mindezeken kívül megújul az áruházak in-store és online kommunikációja is, a vásárlók egy sokkal modernebb, lendületesebb megjelenéssel találkozhatnak.”

Az Auchan márka új irányvonala, amely a vállalat életének minden területére kiterjed, Bátonyi Nóra kereskedelmi kommunikáció vezető irányításával jött létre: „Szerettük volna a kiskereskedelmi kategóriát úgy megújítani, hogy az ne csupán a közösségek és családok mindennapjait tegye egy picit izgalmasabbá céltudatos áraival és változatos áruházi élményeivel, hanem az egész kategória számára példaértékű legyen. Az Auchan mostantól nem csupán a hipermarket piac egyik meghatározó szereplőjeként, hanem egy új családi életközpontként definiálja magát, amely kalandot csempész a vásárlásba.” A márka új gondolkodásmódját fejezi ki a vállalat új szlogenje is, „Nagy választék kalandból. Auchan”.

A cég sajtónyilatkozata hangsúlyozza, hogy “a vállalat elsősorban nem reklámtörténeteket igyekszik gyártani, hanem szeretné valóban megkönnyíteni és kalandossá tenni a vásárlást, illetve emlékezetesebbé tenni termékein és a vásárlási élményen keresztül az otthon töltött pillanatokat. „Ez egy hosszú távú stratégia, amelyet folyamatosan teszünk megélhetővé a vásárlók számára. Célunk, hogy az üzleteink a közösségek életének aktív alakítóivá váljanak” – mondta el Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

„A reklámok részei a mindennapjainknak. A márkák felelőssége, hogy ezt a keretet értelmes tartalommal töltsék meg. Ez túlnyúlik manapság a jó reklám létrehozásának célján. Az Auchan elkötelezett a márkaépítés új, felelős módszereinek irányában. Stratégiai szinten határozta meg azt, hogy a márka milyen értéket ad az emberek életéhez. A jószolgálat a vállalat márkaépítésének és marketing-kommunikációjának is részévé vált. Ezzel a hozzáállással és értékekkel a DDB csapata is azonosult, és dolgoztuk ki közösen az Auchan új arculatát” – tette hozzá Szabó Béla a DDB Budapest stratégiai és innovációs igazgatója.

Az Auchan Magyarország Kft. 19 áruházat és 18 diszkont üzemanyag-töltőállomást üzemeltet, és közel 7000 főt, köztük több mint 360 megváltozott munkaképességű munkatársat foglalkoztat Magyarországon. Az áruházlánc jelentős gazdasági szereplővé vált az elmúlt 18 évben az eddigi, mintegy 200 milliárd Ft értékű magyarországi befektetéssel. A vállalat széles választékáról és diszkont árairól ismert, nagy alapterületű áruházaiban 40-70 ezer különböző termékféleséget kínál a vásárlóknak. Az Auchan feladatának tekinti, hogy hozzájáruljon a vásárlóerő növeléséhez és vásárlói életminőségének javításához.