Összesen 61 különböző kategóriában hirdettek eredményt a 2017-es IPRA Gold World Award díjátadóján, amelyre az október 13-14-én tartott somarketing konferencián került sor.
Az eseményen számos érdekes előadás hangzott el, többek között a marketing, a PR és az egyéb kommunikációs csatornák változásairól, az adatgyűjtés, kutatás és közösségi média kölcsönhatásáról, és egymást erősítő szerepéről beszéltek a meghívott szakemberek. Szóba került emellett, hogy hogyan lehet a jövőben elérni az embereket, miért az inbound PR-é lesz a jövő, valamint a szakmát segítő technológiai újításokról is hallhattak a résztvevők a konferencián.
Az IPRA Gold World Award idei nyerteseinek nem jelentett balszerencsét, hogy péntek 13-án este került sor a díjazottak kihirdetésére. Összesen 61 kategóriában hirdettek győztest. A teljesség igénye nélkül említünk meg néhány kiemelkedő kampányt.
Global Contribution Award-ot nyert egészségügy-ügynökség kategóriában a Mediators Private Limited az Unicef által megrendelt pakisztáni kampányáért. Ebben arra hívták fel a figyelmet, hogy a gyermekbénulás még mindig óriási probléma Pakisztánban, ráadásul küzdelmüket megnehezíti, hogy iszlám militarista csoportok propagandát folytatnak ellenük, és számos esetben kivégzik a gyermekbénulás áldozatait, valamint az őket védelmezőket.