Evolution & Mobile Hungary 2015

Egy konferenciára hívták fel a CCO Magazin - a kommunikációs szakemberek lapja - szerkesztősége figyelmét. A hírt szeretnénk olvasinkkal is megosztani: Evolution & Mobile Hungary 2015Konferencia a legfrissebb mobilpiaci, közösségi média és online hirdetési trendekről. Egy konferenciára hívták fel a CCO Magazin – a kommunikációs szakemberek lapja – szerkesztősége figyelmét. A hírt szeretnénk olvasinkkal is megosztani: Evolution & Mobile Hungary 2015Konferencia a legfrissebb mobilpiaci, közösségi média és online hirdetési trendekről.

 

Forradalmi változások forgatják fel az online reklámpiacot, miközben a közösségi médiában egyre kifinomultabb módokon lehet pénzt keresni. Hazánkban is terjed a smart technológia legújabb hulláma: okosodnak a városok, az otthonok és mindent ellepnek a szenzorok. Az Evolution & Mobile Hungary 2015 konferencia valós projekteken és  számos izgalmas esettanulmányon keresztül mutatja be a digitális közösségi tér, a mobilpiac, az e-kereskedelem és az online reklám aktualitásait.

Az idén negyedik alkalommal, 2015. március 3-4-én megrendezésre kerülő Evolution & Mobile Hungary a nagy múltú Internet Hungary konferencia budapesti „testvére”. A kétnapos rendezvény 8 szekcióval, a legjobb hazai és külföldi szakemberekkel, több mint 200 előadás keretében ad színes panorámaképet a közösségi média, teljesítményalapú hirdetési piac, a mobiltechnológia, az e-kereskedelem és a keresőmarketing legújabb trendjeiről.

Hogyan csináljunk pénzt a közösségi médiában?

Rohamosan bővülnek a közösségi médiában rejlő üzleti lehetőségek. Egyre több és kifinomultabb eszköz áll rendelkezésre, hogy kereskedelmi és marketing szempontból egy cég a lehető legtöbbet profitáljon a digitális térben való jelenlétből. Az Evolution & Mobile Hungary konferencia mélységében tárgyalja, hogy hogyan lehet terméket értékesíteni a közösségi médiában, illetve többek között olyan kérdésekre is választ ad, hogy hogyan kövessük nyomon a Facebook percről-percre zajló változtatásait, vagy miként lehet sokkokló, meghökkentő tartalmú közösségi megjelenéseket készíteni.

Mire jó a reklámtőzsde?

Gyökeres változások zajlanak az online hirdetések piacán. Ma már a tőzsdei rendszerekhez hasonlóan valós időben licitálhat a hirdető a médiatulajdonosok által kínált  reklámfelületekre. Ennek köszönhetően soha nem látott eszközök váltak elérhetővé a hirdetési költségek optimalizálására. Mik a programozott hirdetési rendszerek előnyei? Hogyan lehet alkalmazni a Big Datát a reklámiparban? Többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphatnak az érdeklődők a rendezvény keretében.

Merre tart a magyar reklámpiac?

Az Evolution & Mobile Hungary 2015 a Magyar Reklámszövetséggel kötött megállapodásnak köszönhetően, március 3-án helyet ad a Reklámtorta 2014 elnevezésű egész napos szekciónak is, melynek keretében a reklámszakma legfontosabb hazai ernyőszervezete nyilvánosságra hozza a tavalyi reklámköltési adatokat, illetve a szakma további jeles képviselőivel közösen prognózisokat fogalmaz meg az idei évre vonatkozóan.

Egyre vehemensebbek a kütyük

Két nagyon fontos, egymásra épülő trend határozza meg jelenleg a mobil- és internet technológia fejlődését. Egyrészt az IoT (Internet of Things – dolgok internete), mely azt jelenti, hogy netkapcsolattal már egyre több eszköz (pl. a mosógépünk, a lakásunk fűtését szabályozó termosztát, az autónk, a televíziónk) kapcsolható össze és kommunikálhat egymással, melynek köszönhetően gyökeresen átalakulhat a mindennapi életünk. A másik fontos trend a szinte már mindenhol – okostelefonjainkban, különböző fitneszkütyükben, ruhákban, játékokban, autókban – jelenlévő szenzorok terjedése, melyek lehetővé teszik, hogy a legkülönbözőbb valós idejű adatok elemzésével és az így lehetővé váló testre szabással életünk, munkánk és a szabadidőnk eltöltése, egyszerűbb és hatékonyabb legyen. Az Evolution & Mobile Hungary keretében hazai példákon keresztül kerülnek bemutatásra többek között az okostechnológia egészségügyben, városfejlesztésben és járműiparban rejlő lehetőségei.

Mivel újít a Google és mik a fő keresőmarketing (SEM) trendek 2015-ben?

A Google olyan, mint a tenger: örökké változik. Ez az innováció szükséges ahhoz, hogy a hirdetési kampányok egyre hatékonyabbak legyenek. A keresőmarketing világára is jellemző, hogy az egyetlen állandó dolog a változás. A konferencia keretében terítékre kerülnek a Google és a SEM legfontosabb idei trendjei is.

A budapesti Hotel Heliában megrendezésre kerülő Evolution & Mobile Hungary 2015 a fentieken kívül a mobilreklám, az e-kereskedelem aktualitásait és a digitalizáció munkahelyi és HR szakmára gyakorolt hatásait is bemutatja. A szervezők mintegy 800 látogatóra számítanak, ezért a konferencia a szakmai kapcsolatépítésre is kiváló lehetőséget fog  biztosítani.

Evolution/Mobile Hungary

A 2015. március 3-4-én megrendezésre kerülő ún. „workshop konferencia”elsősorban esettanulmányokon és gyakorlati példákon keresztül építkezve igyekszik elemezni a piaci helyzetképet és a várható trendeket. A konferencia gyakorlatias szemlélettel mutatja be a digitális eszközök széleskörű használati lehetőségeit a kommunikációs és médiaszakma különböző szegmenseiben. A szervezők célja, hogy az előadások a lehető legkevésbé elméletiek, hanem sokkal inkább esettanulmányokat ismertető  prezentációk legyenek, melyek keretében jó és rossz példák kerülnek bemutatásra. A konferencián a szervezők 7-800 látogatóra számítanak, köztük a hirdetői-megrendelői  oldal képviselőire, az ügynökségek, a különböző médiumok és a sales house-ok munkatársaira egyaránt.

 

Forrás: Evolution/Mobile Hungary sajtóközlemény