Milyenek a 2014-es marketingtrendek?

Idén először kerül megrendezésre a Magyar Marketing Fesztivál 2014. január 30-án. A szervezők szándéka, hogy ezzel új, nemes hagyományt teremtsenek.Idén először kerül megrendezésre a Magyar Marketing Fesztivál 2014. január 30-án. A szervezők szándéka, hogy ezzel új, nemes hagyományt teremtsenek.

A szakmai rendezvény főszervezője Miklovicz Norbert, a konferenciát szervező Marketing112 kkv-marketing-szakértője, lapunknak a Magyar Marketing Fesztivál céljáról azt nyilatkozta, hogy “célunk, hogy a várható marketingtrendek bemutatásával a marketing- és kommunikációs szakemberek megnyissák az üzleti évet. A szakmai rendezvényen 15 előadó – az adott szakterület jeles vagy éppen piacvezető képviselője – beszél az idei évre javasolt marketingeszközökről, -módszerekről, -megoldásokról.”

Miklovicz Norbert, hozzátette, hogy „felmérésünk szerint a marketingtrendekről való tájékoztatás az egyik leginkább keresett szakmai téma a kis- és középvállalkozások döntéshozói között. Mivel az ilyen jellegű tájékoztatásra ez idáig még nem volt összefogott szakmai rendezvény, úgy gondoltuk, nemcsak ezt a piaci igényt elégítjük ki, hanem hagyományt is teremtünk”.

Az első Magyar Marketing Fesztivált 2014. január 30-án rendezik meg a Lurdy Konferencia-központban, ahol kiosztják a Magyar Marketing Fesztivál Díjat is egyéni és társasági kategóriában. Ezt a díjat annak a szakmai szakértőnek vagy döntéshozónak, illetve társaságnak ítélik oda, akik előző évi munkásságukkal sokat tettek a kkv-marketing-szakma fejlődéséért, megítéléséért, és hatással voltak a kkv-piac fejlődésére is. A díjat minden évben 12 fő, újraválasztott kkv-szakújságíró, -szakblogger szavazza meg.

Az új marketing trendek – 15 előadó a Magyar Marketing Fesztiválon

“A Magyar Marketing Fesztivál kis- és középvállalkozások vezetőinek, döntéshozóinak, marketingeseinek és értékesítő kollégáinak szóló szakmai rendezvény , melyen az előadók szakmai, gyakorlatias útravalójukkal, tanácsaikkal ünnepélyesen is megnyitják az üzleti évet.
A konferencia előadói az adott téma jelesebb szakértői, akik előadásukban a 2014-es év várható tendenciáiról fognak beszélni. Elmondják majd, milyen lehetőségekre vagy éppen problémákra kell felkészülni. Útravalót, trend-előrejelzést, segítséget, újdonságot és mindenképpen megvalósítható ötleteket kap majd tőlük a közönség” – ígérik a Magyar Marketing Fesztivál szervezői.

Idén először kerül megrendezésre a Magyar Marketing Fesztivál 2014. január 30-án. A szervezők szándéka, hogy ezzel új, nemes hagyományt teremtsenek. A szakmai esemény programja ide kattintva elolvasható.

 


 Az első Magyar Marketing Fesztivál médiatámogatója a CCO MagazinAz első Magyar Marketing Fesztivál médiatámogatója a CCO Magazin