Sándor Imre PR-Díj: öt pályázat kapta meg idén az elismerést

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) kihirdette a Sándor Imre PR-Díjért meghirdetett versenyének eredményét. Idén tizenöt pályázó összesen huszonnégy projektje indult a versenyen. Tizenkét pályamunka került shortlistre, melyek közül öt kommunikációs kampány érdemelte ki a Sándor Imre PR-Díjat. Hírnévmenedzsment kategóriában 2016-ban nem ítélt meg díjat a zsűri.A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) kihirdette a Sándor Imre PR-Díjért meghirdetett versenyének eredményét. Idén tizenöt pályázó összesen huszonnégy projektje indult a versenyen. Tizenkét pályamunka került shortlistre, melyek közül öt kommunikációs kampány érdemelte ki a Sándor Imre PR-Díjat. Hírnévmenedzsment kategóriában 2016-ban nem ítélt meg díjat a zsűri.

Sándor Imre a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője volt. A róla elnevezett díjat, az MPRSz immár ötödik éve ítéli oda a pr-szakma legjobbjainak.

A háromtagú szakmai zsűri a pályázatok elbírálása során öt szempont szerint értékelte a pályázatokat (egyforma súllyal): az alapkoncepció értékelése, illetve a szakmai eszköztár kiválasztása; a kommunikációs üzenetek megfogalmazása; az újszerűség, a megvalósítás gondossága és az eredmények bemutatása. A zsűri döntése alapján összesen 12 projekt került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

„A zsűri egységes volt a díjak odaítélése során, melynek alapján 2016-ban összesen 15 pályázó 5 projektje kapta meg a Sándor Imre PR-Díjat. Örömteli, hogy az induló pályázatok száma alapján kijelenthető: mára a Sándor Imre PR-Díj egy jelentős szakmai megmérettetéssé, elismeréssé érett” – foglalta össze a tapasztalatokat R. Kovács Dániel, a Sándor Imre PR-Díj zsűrijének elnöke, az MPRSZ elnökségi tagja, a Front Page Communications ügyvezetője. A zsűri tagja volt még Bodó Teodóra, a Provident Pénzügyi Zrt. vállalati és kormányzati kapcsolatok igazgatóságának vezetője, Szigeti Péter, a Kreatív egykori főszerkesztője, jelenleg a Kreatívot kiadó Professional Publishing Hungary tartalomfejlesztési vezetője.

2016-ban Sándor Imre PR-Díjat kaptak:
(minden díjazott kommunikációs kampány kategóriában indult)
• Chio Mozdulj Gamer
Pályázó: Avantgarde Group
• OTP Nyugdíjpénztár – „Nem dolgozhatsz örökké!” kampány
Pályázó: Café PR
Társpályázó: Café Communications
• Fusion Vizijóga kommunikációja
Pályázó: NeoNoir Kommunikációs Kft.
• Az influenza busz – Oltási kampány
Pályázó: Uniomedia Communications
• Civilek a 2017-es költségvetésről
Pályázó: X Kommunikáció Központ Nonprofit Kft.

Shortlistre kerültek:
Hírnévmenedzsment
• Szemüveget a címlapra!
Pályázó: Ps:Provocative
• Ébresztő, munkaerőpiac!
Pályázó: SAKKOM Interaktív
Kommunikációs kampány
• Vigyázz, Kész, Pénz! K&H okoskáknak
Pályázó: K&H Bank Zrt.
Társpályázó: LWp Kommunikáció
• Kell egy kazánszakértő
Pályázó: SAKKOM Interaktív
• Mozi korlátok nélkül! Akadálymentes filmklub az egyenlő esélyű hozzáférés jegyében
Pályázó: SAKKOM Interaktív
• Magyar Telekom – Legyél Te is Informatikus!
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: MEC Hungary
• Mások életében te vagy a főhős, adj vért!
Pályázó: Well PR

A díjnyertes pályázatok hamarosan megtekinthetők lesznek az MPRSz honlapján.

 

Forrás: MPRSZ