Innovatív játék: Snapchat

Magyarországon az elsők között indított Snapchatet az Arena Plaza, méghozzá kirobbanó sikerrel. A bevezető kampány eredményeként 1 hét alatt 900-ra nőtt a bevásárlóközpont követőinek száma, ezzel új rekord született a hazai közösségi médiában.Magyarországon az elsők között indított Snapchatet az Arena Plaza, méghozzá kirobbanó sikerrel. A bevezető kampány eredményeként 1 hét alatt 900-ra nőtt a bevásárlóközpont követőinek száma. 

 

 

 

 

 

Új kommunikációs fórum: Snapchat – fotó- és videóküldő alkalmazás

Az Arena Plaza évek óta sikerrel használja a közösségi felületeket: a stílusos tartalmaknak és formabontó kampányoknak köszönhetően Facebookon több mint 184.000, Instagramon pedig már 7000 követője van. A bevásárlóközpont nyáron egy új platformot, a hazánkban is egyre népszerűbb Snapchatet vette célba. Bár az időzáras fotó- és videóküldő alkalmazásnak friss adatok szerint világszerte már 100 millió felhasználója van, a magyar piac még nem igazán ismerte fel az ebben rejlő lehetőségeket. A hazai közösségi média legnépszerűbb bevásárlóközpontja social media ügynöksége, a Mindea javaslatára, az elsők között döntött saját Snapchat-siker: mini nyereményjáték óriási eredménnyel

A profil létrehozása után az Arena Plaza egy exkluzív, csak a Snapchaten elérhető nyereményjátékot hirdetett meg 2016. június 20. és 27. között, melynek fontos eleme volt a felület sajátosságaihoz illeszkedő, naponta változó tartalom. A játék keretében a bérlők által felajánlott, fesztiválszezonra hangolt ajándékcsomagokat lehetett naponta megnyerni, ezekről minden nap kikerült egy My Story, amit a játékosoknak le kellett fotózni és feltölteni az Instagramra.

My Story mindössze 24 óráig elérhető

A folyamatosan változó tartalomra azért volt szükség, mert egy My Story mindössze 24 óráig elérhető, így fenntartható a követők érdeklődése és hatékonyan lehet őket aktivizálni.

A játék óriási sikert aratott: az Arena Plaza Snapchat profiljának 840 követője lett 1 hét alatt, ami nagyjából a magyarországi felhasználók 1%-át teszi ki.

„A közösségi médiára mindig nagy hangsúlyt helyeztünk: divatrajongó vásárlóink mindig friss, releváns, inspiráló tartalmakkal és aktivitásokkal  találkozhatnak. Social mixünk új elemmel bővült: mostantól már nemcsak Facebookon és Instagramon, hanem egy izgalmas új platformon, a Snapchaten  is követhetnek bennünket. Büszkék vagyunk rá, hogy szinte az elsők között indultunk ezen a csatornán és továbbra is azon dolgozunk, hogy újabb és újabb meglepetésekkel várjuk a rajongóinkat” – mondta el Gedeon Éva, az Arena Plaza marketing menedzsere.

Forrás: Arena sajtóközlemény