Megjelent "A public relations elmélete és gyakorlata – tanulmánykötet"

Az Alapítvány a Public Relations Fejlesztéséért kiadásában megjelent "Jövőkép és konfliktusok - A public relations elmélete és gyakorlata" című kötet, amely a II. PR Akadémia előadásait tartalmazza. A kötetet Dr. Sós Péter János és Szécsi Gábor szerkesztette.Az Alapítvány a Public Relations Fejlesztéséért kiadásában megjelent “Jövőkép és konfliktusok – A public relations elmélete és gyakorlata” című kötet, amely a II. PR Akadémia előadásait tartalmazza. A kötetet Dr. Sós Péter János és Szécsi Gábor szerkesztette.

2015 júliusában Pécset rendezték meg a II. PR Akadémiát. A háromnapos rendezvényen harminc előadás és több kerekasztal-beszélgetés is foglalkozott a pr-szakma jövőjével, a szakma megoldandó problémáival. A most megjelent kötet 15 előadás szerkesztett változatát tartalmazza, szó esik benne a public relations múltjáról, jövőképéről és arról, hogy a társadalmi konfliktusok hogyan kezelhetők a public relations segítségével.

A kötet szerzői elismert hazai pr-szakemberek

Galánfi Csaba az MPRSZ 25 évéről beszélt, Barát Tamás az MPRSZ korábbi főtitkára, majd ügyvezető alelnöke a public relations jövőjével foglalkozott, egy “szubjektív időjárás-előrejelzés” keretében. Sór Péter János a Kodolányi János Főiskola docense a public relations és a digitális kor kihívásait elemezte. Páll Zelinda a digitális bevándorlókról és a digitális bennszülöttekről beszélt. Pécsi Ferenc a tartalommarketinget vetette össze a public relationsal. Bende Máté a B2B sajátosságait elemezte az ügyvédi kommunikáció szemével.

Rácz Gábor a konfliktusok évezredéről beszélt. Szécsi Gábor a média és a társadalom viszonyát elemezte az információ korában. Sarlós Gábor feltette a kérdést, miszerint lehet-e public relatins-al társadalmi konfliktust kezelni? Herendy Csilla a közigazgatás online kommunikációs lehetőségeit elemezte. Veszelszky Ágnes arra a kérdésre válaszolt, hogy “Hogyan kezelhetők a trollok a pr-eszközeivel?” Szondy Réka a közjó céljainak új kommunikációs modelljét ismertette. Lakatos Zsófia az MPRSZ elnöke a public relations-t szexinek jellemezte. Ferling József, az MPRSZ korábbi elnöke, a szervezetek társadalmi felelőségvállalásáról beszélt. Nemeskéri Zsolt és Zádori Iván egy esettanulmányt mutattak be a kormányzati kommunikáció témájában.

A kötet megrendelhető: az MPRSz titkárságán: titkarsag@mprsz.hu