Megújult külsővel várja látogatóit a Hill&Knowlton honlapja

Megújult külsővel és szélesebb tartalommal várja látogatóit a Hill&Knowlton új honlapja, amely az eredeti www.hillandknowlton.hu címen érhető el. Az új felület nemcsak izgalmasabb és dinamikusabb, de átláthatóbb és rendszerezettebb is, ezzel segítve az oldal látogatóit a Hill&Knowlton kommunikációs megoldásainak megismerésében.

A XXI. századi elvárásoknak megfelelően megújította honlapját a Hill&Knowlton Hungary. A weboldal szerkezetében és külalakjában is megváltozott. Módosultak a főbb grafikai elemek illetve a honlap-struktúra is. A mai „webkettes” környezetben fontos, hogy egy kommunikációs ügynökség saját megjelenésével is megfeleljen a kor szellemének, ezért a weboldalról közvetlenül elérhetőek a Hill&Knowlton saját digitális csatornái is, mint a Twitter, YouTube, Facebook vagy Picasa elérhetőségek. Ezeket a csatornákat rendszeresen és aktívan használjuk, hogy eljuttathassuk üzeneteinket a célcsoportjainknak. További újítás a honlapon, hogy havi váltásban az ügynökség az ügyfelei véleményét is közzéteszi munkájáról.

A weboldal szerves részét képzi a Hill&Knowlton digitális stratégiájának és működésének. Az ügynökség elhivatottságát a digitális megoldások felé, talán az jelzi a legjobban, hogy második helyen végzett a Next Wave „A hazai ügynökségek webkettes jelenléte 2010 áprilisában” című kutatásában a kommunikációs, pr-ügynökségek között, 25 ponttal a szektorátlag fölött, összesítésben pedig kilencedikként végzett a felmérésen, amelyen egyéb más, például digitális ügynökségek jelenétét is felmérték.

„Büszkék vagyunk arra, hogy már nemcsak az ügyfeleknek nyújtunk digitális megoldásokat, hanem a saját online megjelenésünk is megfelel a XXI. századi követelményeknek. A honlap nemcsak rólunk és eredményeinkről ad naprakész információt, hanem a sajtó munkatársai számára is segítséget nyújt: közleményeink, háttéranyagaink real-time kerülnek fel a honlapra, ahol szabadon összeállítható RSS csatornák segítségével még könnyebbé tettük az információk nyomon követését.” – mondta Lakatos Zsófia a Hill&Knowlton ügyvezető igazgatója.

A Hill & Knowlton egyike a világ elsőként alapított pr-ügynökségeinek. Mára a világ egyik vezető kommunikációs ügynöksége, amely 43 országban 81 irodával szolgálja ki ügyfeleit és több, mint 2200 munkatársat foglalkoztat. Ügyfelei listáján megtalálható a Fortune 500 cégek közel fele és vezető irodákkal rendelkezik a világ legnagyobb gazdasági és politikai központjaiban. Az 1991-ben alapított budapesti iroda az első multinacionális pr-ügynökség volt Magyarországon a rendszerváltás után és napjainkban egyike a vezető kommunikációs ügynökségeknek, amely full-service szolgáltatást biztosít ügyfelei számára. Az ügynökség kiemelt szakterületei a reputációmenedzsment, vállalati és márkakommunikáció, CSR, Issue Management, Public Affairs, kríziskommunikáció és a sportmarketing. A Hill & Knowlton 2008-ban Arany Lollipop 1. díjat nyert és egyike lett a PR Rapid Randi első helyezettjeinek, 2009-ben pedig elnyerte a Zöld Rapid Randi és a novemberi PR Nap Rapid Randi versenyek fődíját.

CCO/FPI info