Sándor Imre pr-díjat nyert a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő

Kommunikációs kampány kategóriában nyert Sándor Imre pr-díjat a K&H Csoport a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! általános iskolásoknak szervezett pénzügyi vetélkedővel. A Magyar Public Relations Szövetség által meghirdetett pályázatos idén először indulhattak vállalatok is.Kommunikációs kampány kategóriában nyert Sándor Imre pr-díjat a K&H Csoport a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! általános iskolásoknak szervezett pénzügyi vetélkedővel. A Magyar Public Relations Szövetség által meghirdetett pályázatos idén először indulhattak vállalatok is.

Idén harmadik alkalommal hirdette meg a Magyar Public Relations Szövetség a Sándor Imre PR díjat, amivel a legjobb ügynökségi hírnévmenedzsment munkákat és kampányokat ismerik el anélkül, hogy a különböző pályázatok között abszolút rangsor felállítására törekednének.

Idén először adtak át fődíjat, amelyet minden kategóriában az a pályázat nyert, amelyik az értékelésen a legmagasabb pontszámot kapta, valamint először terjesztették ki a pályázók körét vállalatokra is.

A K&H Csoport így először indulhatott a pályázaton, és egyből el is nyerte a kommunikációs kampány kategóriában a fődíjat az idén ötödik alkalommal megrendezésre kerülő K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedővel.

A szakmai zsűri hét szempont szerint értékelte a pályázatokat, melyek közül kiemelt figyelmet fordított minden esetben a választott stratégiára, annak gyakorlati megvalósítására és a kommunikációs eszközök használatára, minőségére.

„Kommunikációs kampány kategóriában a K&H pályázata érte el a legmagasabb értékelést, mellyel a zsűri a kampány társadalmi tudatformálásának céljait is értékelte” – mondta Mayer Zsolt, MPRSZ alelnök, a zsűri elnöke. A  zsűri tagjai voltak még: Bodó Teodóra, a Provident Pénzügyi Zrt. pr-vezetője, Egyházi Nikoletta, az E.ON Hungária Zrt. vállalati kommunikációs vezetője, Román Balázs, a Kreatív főszerkesztője, valamint Török Diána, a Médiapiac főszerkesztője.

A Bankcsoport évek óta nagy figyelmet fordít és támogatja a kisiskolások pénzügyi oktatását,és pénzügyi tudatosságra nevelését. A vetélkedő népszerűségét mutatja, hogy a tavaly negyedszerre megrendezett versenyen minden korábbi rekordot megdöntve 4700 diák nevezett országszerte, hogy összemérje pénzügyi tudását. Az alapot egy népszerű rajzfilmsorozat, az Ez kész! Pénz! adja, amelyet több csatorna is sugárzott, és a verseny honlapjáról ingyen letölthető. Emellett több ingyenes segédanyagot, például feladat-javaslatokat, óravázlattervet kapnak a pedagógusok, illetve a bankfióki mentorprogram keretében a diákok ellátogathatnak egy közeli bankfiókba, ahol megismerkedhetnek az ott folyó munkával. „A gyerekek, valamint a pedagógusok visszajelzései alapján az általunk megálmodott K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő, valamint a köré felépülő pénzügyi oktatási program nagyon népszerű, sok gyakorlati javaslatot nyújt kicsiknek, nagyoknak egyaránt, amint később a diákok kamatoztathatnak a mindennapi életben” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója, a K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő zsűritagja.

 

Budapest, 2014. november 26.