Meddig gyorsulhat az emberi agy?

Robbanásszerűen nő az embert érő impulzusok száma a digitalizációnak köszönhetően: alig van olyan élethelyzet, amikor nincs egy okoseszköz a kezünk ügyében. Hogyan tanulunk és hozzuk meg döntéseinket a felgyorsult világban? A Media Hungary május 10-11-én amellett, hogy pontos képet fest a média jelenét és jövőjét meghatározó trendekről, kiemelt figyelmet szentel a neuromarketing aktualitásainak, a HR szakma digitális kihívásainak, illetve a különböző társadalmi csoportok fogyasztási szokásainak is.Robbanásszerűen nő az embert érő impulzusok száma a digitalizációnak köszönhetően: alig van olyan élethelyzet, amikor nincs egy okoseszköz a kezünk ügyében. Hogyan tanulunk és hozzuk meg döntéseinket a felgyorsult világban? A Media Hungary május 10-11-én amellett, hogy pontos képet fest a média jelenét és jövőjét meghatározó trendekről, kiemelt figyelmet szentel a neuromarketing aktualitásainak, a HR szakma digitális kihívásainak, illetve a különböző társadalmi csoportok fogyasztási szokásainak is.

 

Neuromarketingről és a HR szakma digitális kihívásairól is szó lesz a legnagyobb hazai médiakonferencián

Milyen érzelmi és tudati állapotban hozunk vásárlói döntést? Melyek az impulzív vásárlás sajátosságai? Mennyire fontosak az érzelmek és az élmény a televíziós műsorokban? A Media Hungary keretében az Élmény és ügyfél című konferencia hasonló kérdések mentén vizsgálja az egyik legdinamikusabban fejlődő szakmai terület, a neuromarketing aktualitásait.

Az előadások keretében szó esik arról, hogy a digitalizáció hatására korábban elképzelhetetlen mennyiségű információ éri el az emberi agyat, a döntéshozatali folyamat pedig rendkívüli módon felgyorsult. A konferencia arra a kulcskérdésre keresi a választ, hogy hogyan lehet megtalálni a válaszokat a gyorsuló változásokra, illetve hogyan tud agyunk alkalmazkodni a megnövekedett tempóhoz és impulzus számhoz?

A munkahely mint élmény

A média- és kommunikációs ipar mellett a HR szakma is folyamatos változásokon megy keresztül. A megszokott sémák és vállalati struktúrák egyre kevésbé működnek a digitalizáció és a különböző generációk eltérő szemlélete miatt. A szerveztek „laposodnak”, egyre csökken a vezetők megmondó ember szerepe, a jövő a fejlesztő vezetőé, aki teret ad munkatársainak a kibontakozásra. A cégek, vállalatok munkaerő piaci versenyképessége kapcsán egyre fontosabb, hogy élményeket nyújtsanak a munkavállalóknak. A közösségi média pedig egyre inkább a munkaerő keresés és kiválasztás legfontosabb eszközévé válik. Ezeket a témákat vizsgálja a Media Hungary Human Resources vagy inkább Human Care? című konferenciája.

Hogyan fogyaszt a felső tízezer?

A különböző társadalmi- és korcsoportok eltérő fogyasztói és médiahasználati szokásai speciális megközelítést követelnek meg mind a média- mind a marketing szakemberektől. Mi jellemző az X,Y,Z és Alfa generációkra? Milyen az önértékelésük, márkaszeretetük és pénzköltési hajlandóságuk? Hány éves korban alakul ki a márkatudatosság? Hogyan és mire költenek a jómódúak? Mik a felső tízezer vásárlási szokásai? Ilyen és ehhez hasonló kérdéseket boncolgat a Media Hungary a Legyenek új céljaink! című szekció keretében.

A Media Hungary 2016 konferencián a témafelvető előadásokat követően rendkívül gyakorlatias, a hétköznapi munkában alkalmazható ötleteket, megoldásokat és fejlesztéseket mutatnak be a különböző médiatípusok és az ügynökségek képviselői, a piac régi és új szereplői. Az egyre tudatosabb hirdetők és fogyasztók megjelenése olyan kreatív energiákat szabadított fel az ágazatban, hogy minden bizonnyal számos új praktikával, hirdetési eszközzel, kommunikációs stratégiával ismerkedhetnek meg a résztvevők az előadásokon és beszélgetéseken.

Forrás: https://www.mediahungary.hu/