Átadták a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díj elismeréseit

2015. október 1-jén adta át a Magyar Adományozói Fórum (MAF) hirdette ki az idei MAF Társadalmi Befektetések Díj idei pályázatának végső eredményeit a leginnovatívabb, a legsikeresebb partneri együttműködésen alapuló, és a legnagyobb hatást elérő támogatási programokat megvalósító hazai vállalatoknak az elismeréseit.2015. október 1-jén adta át a Magyar Adományozói Fórum (MAF) hirdette ki az idei MAF Társadalmi Befektetések Díj idei pályázatának végső eredményeit a leginnovatívabb, a legsikeresebb partneri együttműködésen alapuló, és a legnagyobb hatást elérő támogatási programokat megvalósító hazai vállalatoknak az elismeréseit.

A MAF Társadalmi Befektetések Díj a hazai vállalatok társadalmi felelősségvállalását elismerő szakmai díjak között az egyetlen, amely a szektorok közötti együttműködéseken alapuló és a hosszú távú társadalmi-gazdasági fenntarthatóságot is szolgáló példaértékű támogatói tevékenységekre szeretné felhívni a figyelmet, és ösztönözni az üzleti szektor stratégiai szintű társadalmi szerepvállalását. A MAF 2011 óta évente meghirdetett pályázatára az elmúlt 5 évben 130 vállalat jelentkezett támogatói programjaival.

A független bíráló bizottság döntése alapján a MAF Társadalmi Befektetések Díj négy kategóriájának nyertes pályázatai 2015-ben:

MAF Leginnovatívabb Támogatói Program Kategória:

1. Erste Bank Hungary Zrt. – Plusz 1 Tett program keretében “Pénzügyek egyszerűen”

2. HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. – Soproni Jóleső Segítség Program

3. GlaxoSmithKline Kft. – „Együtt a jobb egészségért: értünk, velünk” program

 

MAF Legsikeresebb Partneri Együttműködések Kategória:

1. Syngenta Kft. – A Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Syngenta Élelmiszerlavina

programja

2. GlaxoSmithKline Kft. – „Együtt a jobb egészségért: értünk, velünk” program

3. HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. – Soproni Jóleső Segítség Program

 

MAF Legnagyobb Hatást Elérő Támogatói Program Kategória:

1. MAVIR Zrt. – Madárvédelem az átviteli hálózat mentén program

2. Generali a Biztonságért Alapítvány – Generali Mosolyvadász Program

3. K&H Csoport – K&H Vigyázz, Kész, Pénz! pénzügyi vetélkedő

 

MAF Az Év Társadalmi Befektetési Programja Kategória:

1. MAVIR Zrt. – Madárvédelem az átviteli hálózat mentén program

2. GlaxoSmithKline Kft. – „Együtt a jobb egészségért: értünk, velünk” program

3. Syngenta Kft. – A Magyar Élelmiszerbank Egyesület és a Syngenta Élelmiszerlavina

programja

 

A Magyar Adományozói Fórum 6 további pályázó vállalat eredményeit ismerte el különdíjjal:

JUNIOR Különdíjban részesült a Jabil Circuit Magyarország Kft.- „Önkéntes munkával a rászoruló gyermekekért programja,

SENIOR Különdíjat kapott az Budapest Bank Zrt.- ” „Budapest Bank Budapestért” Alapítványa,

Az ÖNKÉNTESSÉG Különdíjat nyerte el a Microsoft Magyarország – “Mentés Másként” Microsoft Fenntarthatósági és Vállalati Önkéntességi Nap kezdeményezése

A MAF KÖZÖS ÉRTÉKTEREMTÉS Különdíját vehette át a Vodafone Magyarország Zrt.- „Vodafone az eltűnt személyek felkutatásáért” programja.

Az idén először adta át MAF a MECENATÚRA Különdíjat az evopro Holding Zrt. –  Zipernowsky Tudományok és Művészetek Háza programjának.

A PRO BONO Különdíjat a KPMG Hungária Kft.- KPMG Felelős Társadalomért 2014 programja kapta.

 

A Magyar Adományozói Fórum államtól és pártoktól független, egyesületi formában működő szakmai ernyőszervezet, amely a társadalmi ügyeket támogató hazai üzleti és non-profit szervezeteket tömöríti.

Elsődleges célja, hogy hazánkban is széles körben megismertesse és meghonosítsa a felelős közösségi befektetések professzionális módszereit és eszközeit, és ezáltal segítsen a vállalatoknak, alapítványoknak, magánszemélyeknek abban, hogy egyre többen, egyre többet és egyre hatékonyabb módon fektessenek be a társadalomba.

A MAF Társadalmi Befektetések Díj kiosztására a MAF „Társadalmi profit = Üzleti profit?” konferenciáján került sor. A konferenciáról lapunk a CCO Magazin tudósítója beszámolója ide kattintva elolvasható.

 

A Társadalmi profit = Üzleti profit? Konferencia Médiatámogatója a CCO MagazinA Társadalmi profit = Üzleti profit? Konferencia Médiatámogatója a CCO Magazin