A CCO Magazin, a kommunikációs szakemeberek portálja szerkesztősége, szeretné olvasói figyelmét felhívni a SPINDOC Kommunikációs Hálózat kommunikációs szakblogja egy érdekes cikkére, amely így kezdődik: “Halloween alkalmával az amerikai kereskedők egymást túllicitálva próbálnak minél bevállalósabb, viccesebb és aktuálisabb jelmezekkel előrukkolni. Az ijesztgetés mellett nagy hagyományai vannak a minél őrültebb szerepjátékoknak is. Mivel a humor, a politikai korrektség és a bántó ízléstelenség között vékony a választóvonal, és ezt is az egyéni érzékenységek befolyásolják, évről évre menetrendszerűen jönnek a kommunikációs botrányok és bojkottok is. Halloween alkalmából összegyűjtöttünk pár példát az utóbbi évek botrányaiból.”
A Spindoctor kríziskommunikációval foglalkozó blogja példákat mutat az ízléstelen Halloween jelmezekre. A példák ide kattintva megtekinthetők.