EFFIE Díj az M&M-nek

A jubileumi, tizedik magyarországi EFFIE gálán a zsűri ezüst EFFIE-vel díjazta a 2010-es M&M’s® Megasztár szponzorációját, amellyel az M&M’s gyártója, a Mars Magyarország jelentősen növelte a márka ismertségét és piaci részesedését. Stratégiailag a Megasztár műsor szponzorációja a műsor és a márka megfelelő találkozását valósította meg, a reklámértéken túl szórakoztatta is a nézőket.

Az M&M’s® márka a 2009-es újjászületése óta immár második alkalommal került az EFFIE díjazottak közé. Míg a márka 2009-es újraaktiválását arany EFFIE-vel jutalmazta a zsűri, a jubileumi, tizedik EFFIE gálán ezüst EFFIE díjat kapott a Megasztár ötödik szériája alatt futó, 2010-es M&M’s® kampány.

 

Az M&M’s® gyártójának, a Mars Magyarországnak elsődleges célja a kampány során a korábbi eredmények stabilizálása volt, amit a márkához mondanivalóban és stílusban szorosan kapcsolódó Megasztár szponzorációjával valósított meg. A kampánnyal végül nemcsak az eredmények stabilizálódtak, hanem sikerének hatására nőtt az M&M’s® termékek elérhetősége egy széles célcsoport körében – 18 és 49 éves korosztály –, valamint jelentősen épült a márka piaci részesedése és spontán ismertsége is.

„Büszkeséggel tölt el minket az ezüst EFFIE díj, hiszen az elismerés is azt mutatja, hogy szép eredményeket értünk el a 2010-es televíziós M&M’s® kampánnyal. A Megasztár ötödik szériájának szponzorálása stratégiailag tökéletesen illeszkedett a márka kommunikációs és üzleti céljaihoz, hosszabb távú – négy és fél hónapos – televíziós jelenlétet biztosítva a márkának költséghatékony és a márkát sokrétűen építő módon”– mondta Mayer Zsolt, a Mars Magyarország vállalati kapcsolatok vezetője.

A Mars Magyarországon

Magyarországon a rendszerváltás óta jelenlévő Mars jelenleg két vállalatot működtet. A Mars Magyarország Értékesítő Bt. az édesség- és élelmiszeripari kereskedelemben tevékenykedik, olyan jól ismert márkákat forgalmaz, mint a Snickers®, a Twix®, vagy az Uncle Ben’s®. Az állateledel gyártást, a Mars Magyarország Kisállateledel Gyártó Kft. 1993 óta a Csongrád megyében található bokrosi telephelyén végzi.

A Mars két hazai vállalatának együttes bruttó árbevétele 2010-ben megközelítette a 60 milliárd forintot. A bokrosi vállalat több mint 800 embernek biztosít munkahelyet, valamint magyar beszállítóitól évente több mint 10 milliárd forint értékben vásárol fel a gyártáshoz szükséges hazai termékeket.

 

 

 

EFFIE díj

Az évtizedes múltra visszatekintő EFFIE-t a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) rendezi, és olyan kampányok jelentkezését várják, amelyek a kiírást megelőző év eleje és a kiírás évének május 31. között magyarországi médiumokban kerültek bemutatásra, valamint, amelyeket korábban még nem neveztek az EFFIE-re. Az EFFIE célja az olyan, hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket, azaz az egyetlen, amely a reklám mögött az eredményességet is díjazza. A díjnyertes EFFIE kampányok megfelelő mértékben ötvözik és alkalmazzák a marketing különböző elemeit, és összhangot teremtenek a marketingtervezés, a piackutatás, a médiatervezés és –vásárlás illetve a kreatív megvalósítás között. Az EFFIE 43 évvel ezelőtti megjelenése óta világszerte a hatékony reklámozás szinonimájává vált, ma már több mint 40 országban rendezik meg ezt a versenyt.

Forrás: MARS Sajtóközlemény