Fiatal magyar marketingeseket is vár Cannes

Ha marketingesként dolgozik valamelyik hazai vállalatnál és még nincs 30, akkor jelentkezzen a Cannes Lions Creative Academy for Young Marketers továbbképzésére, ahol igazi kreatív legendáktól lehet tanulni. Nincs sok idő, maximum 30 fő jelentkezését várják! A Cannes Lions elkötelezett híve az ifjú tehetségek továbbképzésének, ezért számukra idén is több oktatási programot kínál. A kurzusokon résztvevők az iparág legendás szakembereitől speciális képzéseken tanulhatnak. A Creative Academy for Young Marketers egyhetes intenzív tanulási program olyan 30 év alatti fiataloknak kínál továbbképzési lehetőséget, akik már legalább 3 éve marketingesként dolgoznak.

A kurzus központjában a kreativitás áll, az előadásokat az iparág vezető marketinges és kommunikációs szakemberei tartják. A program egy nagyszerű lehetőség arra, hogy a hallgatók még jobban átlássák a mindennapi feladatokat, és hogy perspektívát kapjanak a legkiválóbb kreatívoktól. Az akadémia vezetője Jim Stengel, a P&G globális marketingigazgatója, az UCLA Anderson School of Management docense. A szervezők maximum 30 fő jelentkezését várják.

A Creative Academy for Young Marketers program főbb súlypontjai a következők:

• Miért fontos a sikeres márkák számára ma a kreativitás?
• Kreatív hatékonyság
• A digitalizáció hatásai
• A „modern” brand
• Hogyan kezeld a kreatív folyamatokat és az ügyfél-ügynökség viszonyt?
• Kreatív leadership (ezt az előadást a Berlin School of Creative Leadership tartja)
• Arany és Titán Oroszlán-nyertesek előadása
• Végül, de nem utolsó sorban a tanfolyam résztvevői belépőt kapnak a Cannes Lions legprovokatívabb előadásaira.

További két tanulási programot is kínál a Cannes Lions fesztivál. A Roger Hatchuel Academy a következő generáció számára a reklámról, kommunikációról és marketingről tart előadásokat. Az akadémia dékánja Rick Boyko, a Brandcenter igazgatója és professzora. A képzésen 35 fő, 18 és 23 év közötti hallgatók vehetnek részt.

Az idei év újdonsága, a Creative Academy with Bob Isherwood. A program célja a résztvevők kreatív gondolkodásának fejlesztése. Az akadémia vezetője a legendás hírű Bob Isherwood, aki 12 évig volt a Saatchi & Saatchi globális kreatívigazgatója. A jelentkezés feltétele a 28 éves korhatár, maximum létszám 35 fő.

Bővebb információ:
http://www.maksz.com/hu/hirek-cannes-lions.php
http://www.canneslions.com/under_30s/

Forrás: Napimagazin