A Kreatív Csoport idén is megrendezi Pr Napját, “Fogyasztótól a véleményvezérig” hívószóval. Az előadások alatt Pr Rapid Randi lesz, mely a játékos ismerkedés terepe az IT-, FMCG- és a telekommunikációs szektor szereplői, valamint az ügynökségek számára. A nap egy esti bulival zárul, ahol díjátadásra átadásra kerül sor a Prizma Pr verseny és a Pr Rapid Randi legjobbjainak.
Amiről a konferencián szó lesz:
– A hazai és más Kelet-Európai országok Pr-ügynökségeinek helyzete Nyugat-Európához viszonyítva
– Véleményvezérek a közösségi és a média Pr-ben
– A vállalati belső kommunikáció nehézségei – Érdekel még egyáltalán valakit a CSR?
– Válságstratégiák Pr-ügynökségeknek
A Kreatív pr-nap folyamatosan bővülő honlapját ide kattintva érheti el.
2011. november 17.
Amiről biztosan szó lesz:
Nemzetközi kapcsolatok – a hazai public relations külső szemmel
Hogyan lehet sikeres Cannes-ban egy kelet-európai pr-ügynökség?
Miért sikeresebbek a románok, mint mi?
Tényleg le van maradva a hazai pr-szakma Nyugat-Európához képest?
Merre tart a nemzetközi, és merre a hazai pr-szakma?
Véleményvezérek – közösségi média a pr-ben
Hol keressük és hogyan találjuk meg a véleményvezéreket?
Mi az a memetika és hogyan hasznosítható a pr-ben?
Mennyit ér egy lájk, ha nincs mögötte valódi rajongó? (Kerekasztal a virtuális profilokról, a lájkcserékről és lájkvadászatokról)
Hogyan alkalmazhatók a közösségi média eszközei a belső kommunikációban?
Dolgozók – belső kommunikáció
Hogyan beszéljünk a tömeges elbocsátásról?
Hogyan használható a „thought leadership” a dolgozói elkötelezettség növelésére és a cégvezetők pozicionálására?
Hogyan lehetséges a dolgozók lojalitását megőrizni egy olyan szektorban, amelyben mindenki bizalmát vesztette?
Érdekli-e egyáltalán a dolgozókat a CSR?
Pr-ügynökségek
Hogyan élheti túl egy pr-ügynökség a válságot?
Kicsi vagy nagy pr-ügynökséget válasszunk?
A CCO Magazin – a pr-nap médiatámogatójaként – folyamatosan tájékoztatni fogja olvasóit az előkészületekről és természetesen magáról a pr-napról is.