Első alkalommal kerül megrendezésre Magyarországon – a Kreatív, az Effectiv-Art és a 3M által közösen szervezett – Post-it War kommunikációs szakmai verseny , melynek alkalmával a vetélkedő kommunikációs cégek a legkülönbözőbb helyszíneken építik meg saját post-it alkotásaikat.
A versenyművekről készült fényképekre a Kreatív weboldalán lehet szavazni.
A hypnosia másként csinálja… egy közösségi kampánnyal indított, melynek célja, hogy alkotásuk elkészítésébe bevonják lájkolóikat.
Facebook alkalmazásukkal egy virtuális Post-it foglalható le. Ahány összegyűlik, annyi darabból fogják az Akvárium klub üvegfalán június 10-én (vasárnap) “megépíteni” versenyművüket, mely – a verseny háborús elnevezésére válaszul – egy béke zászló.
Aki szimpatizál az ötlettel, az ide kattintva kifejezheti szimpátiáját, egy virtuális Post-it küldésével.