Kreatív DiákReklámVerseny

Idén ősszel ismét elindul a Kreatív DiákReklámVerseny, Vodafone 7próba címmel. A verseny kiírója a kommunikációs szakma meghatározó lapja, a Kreatív, és a versenyfeladatot adó Vodafone.

A versenyre nevezhet minden közép- és felsőoktatási intézményben tanuló diák. A feladat egy teljes Vodafone kampány megtervezése lesz egy adott brief alapján, mely során a csapatok art directori és szövegírói munkákat is bemutathatnak.

A DiákReklámverseny célja, hogy a résztvevő diákok jelentős reklámszakmai tapasztalatokra tegyenek szert, és szembekerüljenek egy valódi marketingkommunikációs problémával.

A verseny kategóriái:

1. Termékfejlesztés

2. Márkaépítés fiatalok körében

3. Szponzoráció

4. Hagyományos kommunikációs csatornák

5. Vírusvideó

6. Online + közösségi média

7. Gerillamarketing

A kétfordulós verseny első körében a csapatok az általuk kiválasztott egy vagy több kategóriában nyújthatnak be pályaműveket. A kategóriák győztesei 2011. februárjában egy élő versenyen bizonyíthatják rátermettségüket a zsűri és a reklámszakma előtt. A fődíj egy fizetett gyakornoki pozíció a Vodafone-nál.

A Kreatív tizedik ilyen versenyét rendezi, korábban mások mellett például a Porche, a Nestlé, az OTP, a Coca Cola és a HBO vállalta egy- egy új termékének piaci bevezetése kapcsán az esemény szponzorációját.

A verseny nevezési határideje 2010. október 29.

További információ a www.kreativ.hu/diakreklamverseny/index.php

Forrás: Kreatív.hu

CCO Magazin info