Idén ősszel ismét elindul a Kreatív DiákReklámVerseny, Vodafone 7próba címmel. A verseny kiírója a kommunikációs szakma meghatározó lapja, a Kreatív, és a versenyfeladatot adó Vodafone.
A versenyre nevezhet minden közép- és felsőoktatási intézményben tanuló diák. A feladat egy teljes Vodafone kampány megtervezése lesz egy adott brief alapján, mely során a csapatok art directori és szövegírói munkákat is bemutathatnak.
A DiákReklámverseny célja, hogy a résztvevő diákok jelentős reklámszakmai tapasztalatokra tegyenek szert, és szembekerüljenek egy valódi marketingkommunikációs problémával.
A verseny kategóriái:
1. Termékfejlesztés
2. Márkaépítés fiatalok körében
3. Szponzoráció
4. Hagyományos kommunikációs csatornák
5. Vírusvideó
6. Online + közösségi média
7. Gerillamarketing
A kétfordulós verseny első körében a csapatok az általuk kiválasztott egy vagy több kategóriában nyújthatnak be pályaműveket. A kategóriák győztesei 2011. februárjában egy élő versenyen bizonyíthatják rátermettségüket a zsűri és a reklámszakma előtt. A fődíj egy fizetett gyakornoki pozíció a Vodafone-nál.
A Kreatív tizedik ilyen versenyét rendezi, korábban mások mellett például a Porche, a Nestlé, az OTP, a Coca Cola és a HBO vállalta egy- egy új termékének piaci bevezetése kapcsán az esemény szponzorációját.
A verseny nevezési határideje 2010. október 29.
További információ a www.kreativ.hu/diakreklamverseny/index.php
Forrás: Kreatív.hu
CCO Magazin info