Nehéz világelsőnek lenni. A Lego alig néhány hónapja taszította le trónjukról a legnagyobb amerikai játékgyártókat és hosszú évek anyagi viszontagsága és tengernyi veszteség leírása után vált a világ legnagyobb profitú játékgyárává, máris egy kisebb kommunikációs krízisben találja magát. A világszerte ismert kínai ellenzéki emigráns művész, Ai Weiwei ugyanis mostanában Lego korszakát éli, és ehhez neki rengeteg Legóra van szüksége. Ebből lett a gond. Erről ír a SPINDOC Kommunikációs Hálózat. A cikket ajánljuk a kommunikációs szakemberek figyelmébe.
A politikai aktivista, performanszer képzőművész újabb nagyszabású installációjához egyenesen a dán céghez fordult, hogy biztosítsanak számára kellő mennyiségű kis műanyag téglácskát. Ilyesmi képeket készít egyébként, mint ez az 1.2 millió kis darabocskát tartalmazó portré sorozat, 176 politikai elítéltről.
A történet, a teljes cikk ide kattintva elolvasható.