PR AWARD – Románia

Nyolcadik alkalommal rendezték meg Romániában a pr-kampányok versenyét, a Romanian Public Relations Award-ot. A versenyt a bukaresti székhelyű Forum for International Communications szervezte.

 

 

 

 

 

A verseny különdíját a kolozsvári székhelyű Little People Egyesület Sikerülni fog című kampánya nyerte, a kiemelkedő közösségi szerepvállalásért. A kampány a rákot túlélő gyerekeket, fiatalokat célozza meg, célja segíteni nekik újra beilleszkedni a közösségbe és egyúttal felhívni a figyelmet problémáikra.

Az év pr-ügynöksége címmel a Lowe Public Relations-t tüntették ki, versenyen kívül az év kommunikációs szakértője címmel ismerték el Raed Arafat, a SMURD alapítója, az egészségügyi minisztérium államtitkára tevékenységét. A testületi kommunikációért járó díjat a Rogalski Grigoriu PR és a BCR Școala de Bani (A pénz iskolája) című kampánya kapta.

A kockázatok, válságok és lehetőségek kezelését célzó kommunikációért járó első díjat a Curtea Veche Publishing és Griffon and Swans Salvează Editura Curtea Veche (Mentsd meg a Curtea Veche kiadót) című kampányának, valamint a BAT Románia és Graffiti PR Campania împotriva contrabandei cu țigări című, cigarettacsempészet elleni kampányának ítélték oda.

A marketing-pr kategóriában a bákói Agricola és a Rogalski Grigoriu PR Lansarea Puiului Antistres (A stresszellenes csirke bemutatója) című kampánya nyerte az első díjat, a közösségi média PR-díját a Bukaresti Egyetem Construirea unei rețele comunicaționale prin Social Media (Kommunikációs hálózat építése közösségi médián keresztül) című projektje kapta.

A belső kommunikáció kategóriában a Cetelem IFN és a Rogalski Grigoriu PR Am o idee (Van egy ötletem) című kampánya, a társadalmi felelősség és csoportokat megcélzó párbeszéd kategóriában a Romtelecom, a DC Communication és a Sign Factor Copil, caut timp. De petrecut cu părinții mei. (Gyerek szüleivel eltöltendő időt keres) című kampánya nyert.

A civil szervezetek, civil közösség kategóriában a Romániai Vöröskereszt és a Lowe PR Banca de alimente (Élelmiszerbank) című projektje, valamint a Let’s Do It, Romania!: Curățenie in toată țara, într-o singură zi! (Let’s Do It, Romania! Tisztaság az egész országban, egyetlen nap alatt!) című kampány kapott első díjat.

A közszférában való kommunikációért az ECHO – Az Európai Bizottság Emberjogi Segítségért Osztálya és a Lowe PR Labirintul Umanitar (Emberjogi labirintus) című projektjét tüntették ki első díjjal. A Buget – / Creativitate + (kevés pénz, sok ötlet) kategóriában szintén a Romániai Vöröskereszt és a Lowe PR Banca de alimente (Élelmiszerbank) című projektje lett az első helyezett.

Forrás: Transindex.ro / Forum for International Communications

CCO Magazin info