Szerkesztőségünkbe érkezett egy meghívó, amelyben a Kreatív PR-napra invitálnak bennünket. A meghívót továbbítjuk olvasóinknak, de szeretnénk szerkesztőségünk kritikai megjegyzését is mellé tenni.
A Kreatív Csoport november 14-én rendezi meg a pr-szakma egyik legfontosabb rendezvényét, a Pr Napot
A részletek ide kattintva elolvashatók.
A konferencián szóba kerül, hogy kell-e valamin változtatni ahhoz, hogy a jövőben könnyebb legyen a szakma szereplőinek az élete.
A blokkok végén kerekasztal-beszélgetéseken vitatjuk meg az előadásokon elhangzottakat.
* Milyen változások mennek keresztül a pr-ügynökségek és a pr-szakemberek feladatai?
* Mik a jogi-pr lehetőségei, eszközei, van-e ennek létjogosultsága Magyarországon?
* Mit változtatott a pr-esek lehetőségein és korlátain a médiatörvény?
* Hogyan lehet talpra állni egy bukás után?
* Mit tesz ugyanabban a helyzetben a politika, a média és pr-szakma? Tanuljunk a Zöld Pardon esetéből!
A nap a Belgiumból érkező Nick Andrews (Fleishman-Hillard, senior alelnök és partner) előadásával kezdődik, aki The European PR Industry: Boom or bust? címmel az európai pr-ügynökségek szerepváltozásáról fog beszélni, illetve arról, hogyan s miként érdemes újragondolni a feladatokat.
A Pr Nap további előadóiról itt olvashat. A lista folyamatosan frissül.
A programért és a jelentkezési lap kitöltéséhez kattintson a program, vagy a jelentkezési lap szavakra.
Részvételi díj:
Teljes árú jegy: 49 900 Ft + áfa
Szerkesztőségünk kritikai megjegyzése:
A rendezvény a meghívó és az esemény honlapjának a tanúsága szerint elsősorban a public relations szakma képviselőivel, és a pr-ügynökségek szerepével foglalkozik. (idézzük: “NEM PR A PR TÖBBÉ – A pr-ügynökségek szerepének változása”)
Megtekintve a nap támogatóinak listáját, szerkesztőségünk szeretne megdöbbenésének hangot adni:
Az esemény szponzora egy kiadó, főtámogatója egy design cég, médiatámogatója a Magyar Reklámszövetség, illetve egy műsorportál. Kérdésünk, hogy hol van a pr-szakma? Például milyen a viszonya az eseményhez a szakma legfőbb szakmai letéteményesének a Magyar Public Relations Szövetségnek?
Ugyancsak kérdezzük, hogy távol marad a Magyar Újságírók Országos Szövetsége Kommunikációs és Public Relations Szakosztálya is a rendezvénytől? Ez különösen azért érdekes kérdés, mert a témák között kiemelten kapnak szerepet a public relations és az újságírás témái.
A médiatámogatók közül hiányoljuk a szakma lapját, a Pr-Heraldot.
Ezek után kérdezzük: Mi a pr-szakma véleménye? Kérdésünk, azt gondoljuk, hogy jogos, hiszen a közelmúltban megrendezett pr-nap sikertelensége után felmerül a kérdés: a reklám szakemberek vitatják meg a pr-szakma szakmai kérdéseit?
Szerkesztőségünk nem biztos abban, hogy kritikájában igaza van. Mi kérdezünk. Kérjük a pr-szakmát, válaszoljon. A válaszokat, hozzászólásokat a CCO Magazin Facebook oldalán ennek a cikknek a bejegyzése alatt várjuk.
Forrás: Kreatív Press Release