Sándor Imre PR-Díj 2013. kiírás

A Magyar Public Relations Szövetség ismét meghirdeti az ügynökségeknek szánt díját, amelynek névadója Sándor Imre (1933-2007), a hazai kommunikációs iparág egyik elméleti megalapozója, professzor emeritus, a Corvinus Egyetem Média, Marketingkommunikáció és Telekommunikáció Tanszékének korábbi vezetője.

 

A díj egyfajta minősítés, amely évente a szakmai zsűri által legjobbnak ítélt pályázatokat – hírnévmenedzsment munkákat és kampányokat – ismeri el anélkül, hogy a különböző pályamunkák között rangsor felállítására törekedne. Ami jó, az önmagában jó, és a szakmánkban nincs két egyforma ügyfél, feladat vagy szituáció sem. A Magyar Public Relations Szövetség bízik abban, hogy ez a díj hozzájárul a public relations szakma, és különösen az ügynökségek munkájának elismertetéséhez és a szakmai színvonal további növeléséhez.

Ki pályázhat?

Minden olyan, Magyarországon bejegyzett kommunikációs ügynökség – legyen az tisztán PR-ügynökség vagy marketingkommunikációs ügynökség, vagy bármely vegyes szakmai profilú szolgáltató cég –, amely a 2012-es évben a pályázati kiírásnak megfelelő munkát végzett.
A Szövetség nem fogad el politikai és/vagy pártokhoz kötődő kampányokat és vallási tárgyú, vagy egyház(ak)hoz kötött pályamunkákat sem – kivéve a kifejezetten társadalmi jellegű, jótékonysági, katasztrófa-enyhítési, és kisebbségi felzárkóztató kommunikációs kampányokat.

Pályázható kategóriák

1. Hírnévmenedzsment

Olyan a 2012-es évben folyamatos, de minimum 6 hónapon keresztül az ügyfél számára végzett, több PR-szakterületre kiterjedő ügynökségi tevékenység, amely mérhetően hozzájárul a vállalat/szervezet reputációjának javításához, a hírnév fejlesztéséhez, megőrzéséhez, az esetlegesen sérült hírnév helyreállításához. Az értékelésnél hangsúlyosan számít a megbízó szervezet vezetésének nyújtott tanácsadói tevékenység tartalma. A pályázatok elbírálása során előnyt jelent az ügyfél pozitív értékelése a munkáról. (Amennyiben a pályázónak erre módja van, csatolja be az ügyfél véleményét, elismerő levelét, vagy nyilatkozatát.)

2. Kommunikációs kampány

Olyan, a 2012-es évben végzett, időben egyértelműen behatárolható, mérhető eredménnyel rendelkező kommunikációs aktivitás, amely a PR-szakma klasszikus szakterületei közül legalább egyet azonosít, és módszertanában többféle megoldást is hasznosít (a sajtókapcsolatoktól, a digitális kommunikáción keresztül, a rendezvényszervezésig).

A szakmai zsűri

A pályázatokat – mindkét kategóriában – elbíráló zsűri a Magyar PR Szövetség elnökségének és jogi tagjainak képviselőiből áll:
Dr. Szeles Péter, az MPRSZ elnöke
Mayer Zsolt, az MPRSZ vállalatokért felelős alelnöke, a MARS Magyarország Public Affairs igazgatója
Nagy József, a NAV főosztályvezetője, elnöki kabinet tagja
Perlaky-Papp József, a BKÜF docense
Rajné Admecz Ildikó, pénzügyi tanácsadó
Takács János, az Electrolux Lehel Kft cégvezetője

Nevezési díj
A nevezési díj mindkét kategóriában egységesen 30.000 Ft + ÁFA.
Azon ügynökségek, amelyek a Magyar Public Relations Szövetség jogi tagjai, korlátlan számú pályázatot nyújthatnak be INGYENESEN.

Jelentkezési határidő: 2013. május 21.
Eredményhirdetés: 2013. június második fele.

A pályázat részletes kiírása az MPRSZ honlapján olvasható.

Forrás: MPRSZ