A címben feltett kérdésre a résztvevők az MPRSz következő PR Kávéházi Estjén választ kaphatnak.
MPRSz PR Kávéházi Est
Az est címe: Tényleg halott a pr-szakma? A pr-szakma számokban: eredmények és díjak
Időpont: 2016. március 3. (csütörtök), 18.00
Helyszín: Uránia Nemzeti Filmszínház kávézója (galériaszint), 1088 Budapest, Rákóczi út 21.
A rendezvényen az MPRSZ ismerteti „A pr-szakma helyzete Magyarországon” című kutatás eredményeit, majd kerekasztal beszélgetésen vitatjuk meg a szakma kérdéseit és beszélgetünk a problémákról, kilátásokról, megoldásokról.
A beszélgetés résztvevői:
Károlyi Zsuzsanna, az E.ON kommunikációs vezetője
Lakatos Zsófia, az MPRSZ elnöke
Fadgyas Gábor, a Café PR senior tanácsadója és partnere
Pulai Adrienn, végzős hallgató, PR szakirány
Moderátor: Sztaniszláv András, az MPRSz nagykövete
A beszélgetést követően – körülbelül 19:30-kor – adjuk át az Employer Brandig Award 2015 díjakat a sikeresen pályázó vállalatoknak.
A Magyar Public Relations Szövetség tavaly megalakított Employer Branding tagozatával elsőként biztosít az országban fórumot a munkáltatói márkaépítési gyakorlatok megosztásának, a szakmai műhelymunkának, valamint a nemzetközi tudásátadásnak. Tavaly az első alkalommal meghirdetett Employer Branding Award célja a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok jutalmazása, bemutatása és megismertetése a szakmai közönséggel. Az Employer Branding Award 2015 azon HR és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését ismeri el, amelyek a legkiválóbb Employer Branding stratégiákat dolgozták ki és hajtották végre mind a szervezeteken belül (intern), mind azokon kívül (extern).
Az est programjain való részvétel regisztrációhoz kötött. Belépődíj: 1500 Ft
A részvétel az MPRSZ tagok számára ingyenes.
A részvételi szándékot 2016. március 2-ig kérjük válasz e-mail-ben jelezni a titkarsag@mprsz.hu e-mail címen.
MPRSZ