A Call Center szakma az elmúlt években egyre népszerűbb, és egyre nagyobb létszámot foglalkoztat, így természetes volt, hogy egy szakmai megmérettetés, díj megjelenjen a piacon.
A TOP 10 Call Center díj a Gfk nemzetközileg is elismert és kipróbált díja, amelyhez szigorú szigorú szakmai sztenderek és módszerek és módszerek tartoznak. A díjat a Gfk a korábbiakban már több országban bevezette, és igen rangos elismeréssé tette.
A hazai megmérettetés során is azokat a szakmai alapokat és elveket alkalmazták, amelyek a kutatásokat mindenkor jellemzik. Előre meghatározott volt próbatelefonok mennyisége, időzítése, mind a szituációk tartalma és – természetesen – az értékelés szempontrendszere is. A kiugró jelenségek elkerülése érdekében több hívást indítottak, valamennyi mért CC esetében azonos mennyiségűt.
A végső eredmény az egymástól független kérdezők, mistery callerek egyesített véleménye alapján született meg.
Több mint 30 cég részvételével lezárult a TOP 10 Call Center díj elnevezésű verseny, kiosztották a “Kiváló Call Center” címeket. A Gfk Hungária Piackutató Intézet által alapított a Humán Erőforrás Alapítvánnyal együttműködésben, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatásával, első alkalommal megrendezett versenyen a szolgáltatók ágazatonként mérettethették meg magukat, amelynek keretében az általános ügyfélkezelés mellett a problémamegoldást, illetve a telefonos értékesítést, az ún. telemarketing tevékenységet is értékelték az ún. próbahívás módszer segítségével.
A díjazottak:
Általános ügyfélszolgálat terén:
Raiffeisen Bank, Aegon, Vodafone, EdF Démász.
Panaszkezelés területén:
MKB, Aegon, Vodafon, EdF Démász
Jól látszik, hogy aki figyel az ügyfeleire, az ügyfélkiszolgálásra, az több kategóriában is díjazott lesz, hiszen az MKB és a Raiffeisen is kapott még díjat az értékesítés területén is.
A díj érvényessége egy év, addig viselheti azt, aki elnyerte, és a következő évi megmérettetésen ismét megvédheti megszerezett címét.
Bohnné Keleti Katalin
Forrás: elegedettseg.hu